Kore Film Önerileri

Kore Film Önerileri


        Sizler için birkaç film önerisinde bulunacağım. Kore Filmlerini pek beğenmiyorum ama izlediğim, beğendiğim birkaç film var onları sizinle paylaşmak istiyorum. Şimdilik isimlerini yazacağım ama zamanla ayrıntılı yazacağım. 

  • A Were Wolf Boy: İstediğiniz gibi bir sonu olmayacak ama yine de güzeldi
  • Sunny: Çok eğlenceli yani dramda var ama güzel bitiyor.
  • Miss Granny: Bu da eğlenceli bir film.
  • We Teach Love: Sürpriz sonlu güzel bir film. Eski ama olsun. Güzeldi.
  • Secretly, Greatly: Güzeldi ama sonu kötü bitiyor baya üzülmüştüm aslında.
  • The Negotiation: konusu:Ha Chae-Yoon ( Son Ye-Jin ), Seul Büyükşehir Polis Teşkilatı için bir kriz müzakerecisidir. Sakin ve havalı biridir. Min Tae-Gu ( Hyun-Bin ) uluslararası bir suç örgütü için silah kaçakçısıdır. Korkunç bir rehin durumu yaşanıyor ve Ha Chae-Yoon'un rehineleri kurtarmak için sadece 12 saati var.
A Were Wolf Boy
Sunny

Miss Granny
    We Teach Love
Secretly, Greatly
The Negotiation
   • Şimdilik alti film önerdim ama zamanla artacak.

     Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.💜Yazım, blogum hakkında düşüncelerinizi, yorumlarınızı bekliyorum... 

Yorum Gönder

0 Yorumlar