Why Secretary Kim

Why Secretary Kim






Dizi: Why Secretary Kim
Uyarlanan Roman : Kimbiseoga Wae Geureolgga
Yönetmen: Park Joon-Hwa
Yazar: Jung Kyung-Yoon (roman), Jung Eun-Young
Kanal: tvN
Bölümler: 16
Çıkış Tarihi: 6 Haziran - 26 Temmuz 2018

Tür:Romantik, Komedi
Dil: Korece
Ülke:Güney Kore

Oyuncular: Park Seo-Joon: Lee Young-Joon
                  Park Min-Young: Kim Mi-So


Konusu: Lee Young-Joon ailesinin şirketinde başkan yardımcısıdır. Zeki, zengin, yakışıklı ama kibirlidir. Sekreteri Kim Mi-So yıllarca onun için çalışmıştır ve kendisi için mükemmeldir. Ama Kim Mi-So işini bırakmaya karar verir. Lee Young-Joon onun vazgeçirmeye çalışır ve olaylar böyle başlar.

Kişisel Görüş: Dizi Romantik Komedi sevenler, izlemek isteyenler için güzeldi. Klasik bir Kore Romantik Dizisiydi. Yani Başroller aslında eskiden tanışıyorlardı ve sonra tekrar karşılaşıyorlardı. Yine de güzeldi. Başroller ve diğer oyuncular iyi seçilmişti. Final güzeldi.Beni izlerken üzmeyecek, günlük hayatın telaşından uzaklaştıracak bir dizi izlemek istiyorum diyorsanız bu diziyi izleyin bence.

Buradan itibaren bol spoili yorumlarım olacak. Diziyi izlemeyip izleyecek olanlar buradan sonrasını kendi iyiliği için okumasın.


******************
Başta Kim Mi-So nun evlenmek istiyorum onun için ayrılacağım dediğinde Lee Young-Joon un direkt o zaman benimle evlen demesi tuhaf gelmişti sonra meğerse onun kızı zaten baştan tanıyor olduğunu görünce normal geldi.

9 yıldır beraber çalışıp birbirlerini sevdiklerini fark etmediler. Anca birbirlerini bir daha görmeyeceklerini anlayınca sevdiklerini fark ettiler. Demek ki insan elindekini kıymetini bilmiyor anca kaybedince anlıyor.

Oyuncuların hepsi çok komikti. Başkan yardımcısının arkadaşının ve aralarındaki ilişki komikti. Arkadaşının sekreterinin sürekli hata yapması, tabi arada hataları işe de yarıyordu. Kovulmamasına da şaşırdım. Diğer oyunucuların  hepsinin aralarındaki ilişki çok hoş ve komikti.

Çocuk oyunculara bayıldım. Çok tatlılardı ve çok iyi oynadılarda. Genelde Koreli çocuk oyuncuları seviyorum zaten ben.



Lee Young-Joon her ne kadar başta kibirli ve kendini beğenmiş gözükse de aslında ne kadar düşünceli biri olduğunu gördük.

******************
Benim dizi hakkında yorumlarım bunlar sizce nasıldı?
Yorumlarınızı bekliyorum...
Hem benim yazım hakkında hemde dizi hakkında.


Yorum Gönder

0 Yorumlar