Thirty But Seventeen

Thirty But Seventeen




Dizi: Thirty But Seventeen diğer adı Still 17
Yönetmen: Jo Soo Won
Senaryo: Jo Sung Hee
Tür: Dram, Romantik, Komedi
Kanal: SBS
Bölümler: 32
Yayın Tarihi: 23-Temmuz-2018 - 18 Eylül-2018
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore
Oyuncular: Gong Woo Jin ( Yang Se Jong )
                  Woo Seo Ri ( Shin Hye Sun )

                  Woo Jin (Yoon Chan Young) (genç hali)
                  Seo Ri ( Park Si Eun) (genç hali)
                  Yoo Chan ( Ahn Hyo Seob)



Konusu: Gong Woo-jin (Yang Se-jong), sahne tasarımcısı olarak çalışan 30 yaşında bir bekar erkektir. 13 yıl önce yaşadığı travma nedeniyle başkalarıyla ilişki kurmak istemiyor. Woo Seo-ri (Shin Hye-sun) ise 17 yaşındayken komaya girdi. On üç yıl sonra komadan uyandı. Zihinsel yaşı hala 17 yaşında ama şimdi 30 yaşında. Gong Woo-jin ve Woo Seo-ri zamanla birbirlerine aşık olurlar.


Kişisel Görüş: Ben bu diziyi çok sevdim. Her karakteri çok iyiydi. Sonu da güzel bitti. Hem duygusaldı hem çok komikti. Olay biraz farklı ve güzeldi. Bu dizide de başroller farkında değildi ama eskiden tanışıyorlardı ve sonra tekrar karşılaşıyorlardı ama biri hala 17 yaşında kalmıştı. Herkese diziyi izlemeyi tavsiye ederim.

Buradan itibaren bol spoili yorumlarım olacak. Diziyi izlemeyip izleyecek olanlar buradan sonrasını kendi iyiliği için okumasın.

******************


Aşırı güzel ağlıyorlardı. Bu adamın ponçikliği, duygusallığı, her şeyi derinlemesine düşünmesi çok iyiydi. Çok tatlı gülüyordu da.


Jennifer karakteri ayrı bir efsane olmuş. Her zaman çok havalıydı. Sonunda siyah giyinmeyi ve karamsarlığı bırakıp daha renkli biri olmasına sevindim.


Bu üçlünün arkadaşlığı çok güzel ve çok eğlenceliydi.


Açıkcası ben Chan e değilde bu Doktora üzüldüm. 13 yıl boyunca sevdiği kızın uyanmasını beklemiş onun için doktor olmuş ama Sevdiği kadın uyandığında orada olamamış ondan ötürü Sevdiği kadını kaybetmiş bir nevi. Ama zaten diğerlerinin birbirini sevmeleri kaderlerinde varmış zaten diyip biraz daha az üzülüyorum.



Fang çok tatlış bir köpekti.



➤ Dayısının zaman geçtikçe çökmesi ve ölmesi çok üzücüydü. Ben son ana kadar acaba yaşar mı dayısına kavuşur mu diye beklemiştim.


Kan bağı olmadan da, tamamen farklı karakterler olsalar da beraber aile olunabilineceğini gösterdiler. Ben çok sevdim bu aileyi her şeyiyle.

Yazımı dizide sıkça duyduğumuz sözle bitirmek istiyorum. "Don't Think Feel!"

******************
Benim dizi hakkında yorumlarım bunlar sizce nasıldı?
Yorumlarınızı bekliyorum...
Hem benim yazım hakkında hemde dizi hakkında.

Yorum Gönder

0 Yorumlar