Eulachacha Waikiki

Eulachacha Waikiki


Tür: Komedi, Romantik, Gençlik
Yönetmen: Lee Chang-Min
Yazar: Kim Ki-Ho , Song Ji-Eun, Song Mi-So
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Tarihi: 5 Şubat - 17 Nisan 2018
Konusu: Yönetmen, aktör ve senarist adayı olan üç arkadaşın kendi film projelerini finanse etmek için Seul'de işlettikleri pansiyon, hayatlarına şamata ve romantizm getirecek,tir.
Oyuncular: Kim Jung-hyun: Kang Dong-Goo
                     Lee Yi-kyung: Lee Joon-Ki
                     Son Seung-won: Bong-Doo-Sik




Kişisel Görüş:Çok komik bir diziydi. Komik diziler seviyorsanız kesinlikle izlemelisiniz. Dizinin ikinci sezonunu da çektiler ama bir oyuncu hariç geri kalan bütün oyuncular değişmişti. Aynı konuyu farklı oyuncularla çekmiş gibilerdi. Yeni oyuncularda çok iyiydi ama ben 2. sezonda da aynı kişilerle devam ediyor sanıyordum devam etmiyormuş onun için biraz hoşuma gitmedi bu durum. Ama 2. sezonunu da izledim mi izledim güldüm mü güldüm 😂  Komedi sevenlere tavsiye ederim, gülmek istiyorsanız bu diziyi izleyebilirsinizzz

Diziyi izleyenler siz nasıl buldunuz diziyi?
 

Yorum Gönder

0 Yorumlar