Running Man(Yürüme,Koş!)

Running Man(Yürüme,Koş!)



     Merhaba bu yazımda size Running Man den bahsedeceğim. Başta Running Man i izleme sebebim CNBlue dan Lee Jong Hyun un konuk olduğu bölümü internette görmemdi ve hayranı olduğum içinde izlemek istedim. Açıkçası iyi ki izlemişim. Sanırım 129. bölümdü. Aşırı eğlenmiştim. İlk defa izlediğim için programın nasıl bir program olduğunu, ne tür oyunlar oynandığını bilmiyordum. O bölümün son oyunu isim etiketi koparma oyunuydu ve ben aşırı heyecanlı izlemiştim. En sevdiğim oyun isim etiketi koparma oyunu oldu diyebilirim. Bölümü izlediğimde Running Man ın asıl üyelerini ve aralarındaki samimiyeti çok sevdim. Garyle ji so nun tatlılığı, kaplanın o güçlü haline rağmen gelen kadın konuğa karşı utangaçlığı, ihanet üçlüsünün hileleri, Yoo Jae suk un kendisi, koca burunun sürekli başarısız olması hepsi çok güzeldi. O bölümden sonra hemen başka bir sürü bölüm izledim ve hepsinden keyif aldım. Onun için bu Running Man tanıtım yazımı yazıyorum.                
      Programda sırasıyla çeşitli görevler yani oyunlar oynanıyor ve oyunlar sonucu kazanan/kazananlar oluyor. Sloganı “Yürüme, Koş!” yani sürekli koşma halindeler diyebiliriz böyle olunca da bol efor sarf ediliyor program boyunca. Bazı bölümlerde konuklar oluyor bazılarında konuklar olmuyor. Üyeler kesinlikle gelen konuklara hiç acımıyorlar :D
     Running Man ın şuan 8 üyesi var. 2 üyesi yeni onlardan önce Gary vardı ama o ayrıldı, o ayrıldığında baya üzülmüştüm. Çünkü Monday couple da ayrılmış oldu. Açıkçası sonra pek izlemedim de programı. Şimdi karışık bir şekilde üyeleri tanıtacağım.


   
 
                Yoo jae Suk

Yoo jae suk yani namı diğer Çekirge. Kendisi kore de çok ünlü bir sunucudur. Hatta Grevin müzesinde balmumu heykeli olan ilk Koreli TV şovcusudur. Herkes tarafından çok sevilir Kore de. Yıllarca sunuculuk yaptığından gelen konukların çoğunu tanıyor ve diğer üyelere hava atıyor tanıdığı için. Oyunlarda da  yaşlı olmasına rağmen baya başarılıdır.








                  

                  Ji Suk Jin

     Namı diğer Koca Burun.  Oyunların hep kaybedeni diyebiliriz. Yani tamam yaşlı ve güçlü değil normal ama şanslı da değil. Onun için hep kaybediyor. Kaybetmekten bıktığından olsa gerek hilelere başvurmaya başladı ve İhanet üçlüsünün üyesi oldu. Rakipleri çok güçlü yapacak bir şey yok.






            Kim Jong Kook 

     Namı diğer Kaplan. Üyelerin en güçlüsü. Bütün oyunlarda başarılı resmen. Herkesin korkulu rüyası. Hele ki isim etiketi koparma oyununda. Kimseye acıması yok derdim ama kadın konuklara karşı aşırı utangaç ve kibar. O kadar ki yenilebiliyor bu durumdan dolayı kadınlarla oynayınca. Çok sevimli ya o zamanlar. Birde kendisi şarkıcı bunu da söylemiş olayım.


            
              Ha ha
     
      Grubun en çocuk kalan üyesi. İhanet üçlüsünün üyesi. Hile yaparak kazanmaya çalışmaktadır. Evlenmeden önce gelen kadın oyunculara yazardı hep. Ondan dolayı Playboy lakabı da vardır. Şarkıcı ve dansçıdır.

                      

                  Lee Kwang Soo


     Namı diğer Zürafa. Üyelerin en uzunu aynı zamanda en genci. En küçük olduğundan dolayı çokça ezildi dayanamayıp ihanet etmeye başladı ve İhanet üçlüsünün başkanı oldu. Herkese, kendi takım arkadaşlarına bile ihanet edebilir. Artık ihanet etmek alışkanlık olmuş gerekli gereksiz ihanet ediyor.:D









                Kang Gary

  Her ne kadar artık olmasada onu yazmasam olmazdı. Ji Hyo yla beraber Monday Couple çiftini oluştururlar. Genelde Pazartesileri  aynı takımda olduklarından ve aralarındaki uyumdan dolayı denmiştir. Gary hep Ji Hyo yu desteklerdi. Onunla karşı karşıya geldiğinde bilerek elenirdi. Ji Hyo ya aşıkmış gibi halleri çok güzeldi. Kendisi aynı zamanda rapçidir. Bi de programdan ayrıldıktan hemen sonra birden evlenip herkesi şok etti diyebiliriz.
     

             Song  Ji Hyo 

    Uzun bir süre Running Man in tek kadın üyesiydi. Monday Couple çiftinin diğer üyesi. Üyelerin As ı. Aralarında en şanslı olandır. Kadın olmasına rağmen çok başarılı. Bütün erkekleri devirebiliyor resmen. Çok cesaretli, hepsinden daha cesur resmen. En başarılı üyelerden biri. Ünlü bir oyuncu da aynı zamanda.








Ve son olarak yeni iki üye. Benim için hala yeniler ama onlar baya alıştıklarını söylüyorlar.



       Komedyen Yang Se Chan ve aktris Jun So Min
     Şovda daha önce konuk olarak rol aldıklarında orijinal üyelerle iyi bir kimyaya sahip olduklarından ve o bölümler daha çok sevildiğinden seçilmişler.
      Hala alışamayan izleyicilerde fazla. Ben de pek izlemedim açıkçası onlar geldikten sonra. Yine de Şov devam ettiği için mutluyum. Umarım sizde izlersiniz ve beğenirsiniz.

 ✽✽✽Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Yazım hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Daha çok yeniyim, yardımlarınızı bekliyorum.

     Running Man En Sevdiğim Bölümlere bakmak isterseniz: Running Man En Sevdiğim Bölümler

Yorum Gönder

0 Yorumlar