Crash Landing on You

Crash Landing on You



Tür: Romantik, Aksiyon
Yönetmen: Lee Jung-Hyo
Yazar: Park Ji-Eun
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 14 Aralık 2019 - 16 Şubat 2020
Konusu: Yoon Se-Ri ( Son Ye-Jin ) Güney Kore'de bir holdingin mirasçısıdır. Bir gün, yamaç paraşütü yaparken, kuvvetli rüzgarlar nedeniyle kaza olur ve Yoon Se-Ri kendini Kuzey Kore de bulur. Orada, Kuzey Kore ordusu subayı olan Ri Jeong-Hyeok ( Hyun-Bin ) ile tanışır . Ri Jeong-Hyeok, Yoon Se-Ri  korumaya ve saklamaya çalışır.
Oyuncular: Son Ye Jin: Yoon Se-Ri
                    Hyun Bin: Ri Jeong-Hyeok





Kişisel Görüş:Bu dizi bu sene (2020) izlediğim diziler arasında en beğendiklerimin arasındadır. Hyun bin'in oynadığı diziler zaten güzel oluyor bana göre. Aynı şekilde Son Ye Jin nin oynadığı dizilerde. İkiliyi birlikte izlemek çok güzeldi bence. Ben çok yakıştırıyorum onları 😊 Dizi çok eğlenceliydi. Yardımcı oyuncuların her biri çok iyi oynuyordu. Dizi de dramda vardı. Ara ara çok üzüldüm. Sonu da çok iyi bitmesede kötü de değildi. İkinci çifti de çok sevmiştim. 
Bence diziyi izleyinnn ben sevdimmm.
 
*****************************

Bundan sonrasında SPOİLİ bazı yorumlarım olacak :)




Dizideki Scretelly Gretally tedayı beni çok mutlu etti. Filmin sonunu hatırlayınca yine üzülmüş olsamda. :(

****************************




Dizideki ikinci çiftimiz. Her ne kadar başta kız biraz gıcık gelmiş olsada ikisi tanıştıktan sonra daha iyi insanlar oldular bence. Ben ikisini çok yakıştırmıştım. Hikayenin onlar için iyi bitmesini isterdim ama malesef kötü bitti. :( Onlar için üzüldüm.

****************************

Bu ekip çok komik ve tatlıydııı 😂

******************************************************

Benim dizi hakkında söyleyeceklerim bu kadardı umarım beğenirsiniz ❤ Sizin dizi hakkında düşünceleriniz neler, siz nasıl buldunuzzz?




Yorum Gönder

0 Yorumlar